fbpx

מאמרים מקצועיים

מאמרים בתחומים שונים מתוך הטור הקבוע שלי "האנציקלופדיה לבדיקות" במגזין עולם הבדיקות

בדיקות QA בכל הפלטפורמות: הבטחת עקביות בין מכשירים

בעולם הטכנולוגיה הניידת והמתפתחת במהירות של היום, משתמשים גולשים במגוון עצום של מכשירים ופלטפורמות על מנת לגשת לאפליקציות ואתרי אינטרנט. החל מטלפונים חכמים, טאבלטים ומחשבים ניידים, ועד למחשבי שולחן, טלוויזיות חכמות, שעונים חכמים ועוד.

פסיכולוגיה של בקרת איכות: הבנת התנהגות המשתמש לבדיקות יעילות יותר

בדיקות מבוססות-פסיכולוגיה לוקחות בחשבון כיצד משתמשים מתנהגים בפועל כשהם משתמשים במוצר. הן בוחנות לא רק את הפונקציונליות של האפליקציה, אלא גם את האופן שבו היא מעוצבת ואת הרגשות שהיא מעוררת.

פניית פרסה לענף ההייטק: קורס בודקי תוכנה

אנו מזמינים אתכם לקרוא כתבה שנכתבה על המרכז שלנו באתר The Marker שם תוכלו להכיר את ה"אני מאמין" שלי, את תחום הבדיקות ואת הצורך בבודקים בתעשייה. הה

בדיקות תוכנה בעולם ה E-commerce

בדיקות QA הן קריטיות להצלחתם של אתרי מסחר אלקטרוני. כשלים ותקלות באתרי אינטרנט פוגעים ישירות בחוויית המשתמש ועלולים לגרום לאובדן הכנסות ולקוחות. לכן, הבטחת חוויית קנייה חלקה ונעימה היא מטרה מרכזית של QA בעולם המסחר האלקטרוני.
קורס QA

נתיבי הקריירה בתור בוגר קורס QA

בדיקות תוכנה הוא תחום מרתק עם אפשרויות קריירה רבות. במאמר זה נסקור בפירוט את הנתיבים האפשריים בקריירה לאחר סיום קורס QA החל מבודק תוכנה ג'וניור ועד לתפקידים בכירים יותר כמו מנהל QA.

העתיד של בדיקות QA בעולם הבינה המלאכותית

עם התפתחות הטכנולוגיה והבינה המלאכותית, רבים חושבים שבדיקות QA יעלמו. נסביר מדוע בדיקות QA תמיד תהיה חיונית, גם כאשר מערכות בינה מלאכותית יותר מתקדמות יכנסו לשימוש.
רוצה שנדבר בWhatsapp?